Selasa, 25 Disember 2012

Mungkin Ini Takdirku....

Bismillah....Assalamualaikum.....

Salam Perpisahan Buat Rakan-Rakanku.....

Hari ni genaplah 3 hari perpisahan aku dengan kawan-kawan yang sangat aku sayangi dan sangat aku rindui....mungkin baru 3 hari,,tapi sungguh...terasa seperti sudah lama kita semua tidak bersua muka apatah lagi ketawa riang bersama....

Hari terakhir kita berkumpul bersama,,masih aku ingat....jam 8 malam 22 Disember 2012....

Pertukaran hadiah antara kita semua...saat itu air mata aku sahaja yang menitis...mengenangkan hari esok....mungkin itulah hari terakhir kita semua akan berjumpa....ajal maut di tangan Tuhan...hanya Dia yang tahu segalanya....ada orang kata " takpelah,,bukan tak boleh jumpa lagi lepas ni..." itu orang kata....takdir Allah?? siapalah yang tahu....

Duhai rakan-rakanku....

Ketahuilah....sungguh aku rindukan gelak tawa kita bersama.....tangis sedu-sedan kita....keserasian kita,,ukhuwwah kita,,dan yang paling penting,....semangat kita untuk mencipta sejarah bersama.....

Biar pun penuh dengan halangan,,cabaran dan dugaan.....kita sentiasa membantu antara satu sama lain....

Ingatlah rakan-rakanku akan ikrar kita.....

Dalam segala kelemahan, kami akan tetap gagah

Dalam segala tangis, kami akan tersenyum megah

Dalam segala kesulitan, kami akan tetap tabah


Kerana kami lahir untuk mencipta sejarah!!!




1 ulasan: